piątek, 18 kwietnia 2014

moja mama uwielbia fałszować

moja mama uwielbia fałszować
niech no tylko znajdzie się jakieś biedne dziecko w pobliżu
od razu wyśpiewuje mu całą masę piosenek
nie no świetnie że zna na pamięć
za to ją podziwiam
ale to co ona robi z tymi piosenkami to jest jedna wielka masakra
jako dziecko pamiętam że jak tylko nauczyłam się mówić to ją prosiłam żeby nie fałszowała:)

pewnego dnia na obiedzie rodzinnym moja mama do mojej siostry:
"twoje dzieci żadnych piosenek nie znają"
a rozmowie przysłuchiwała się córeczka mojej siostry niespełna 3letnia M.
która jak to usłyszała, to złapała się pod boki i powiedziała:
"jak to nie znamy?"
i zaczęła śpiewać:

Będzie! Będzie zabawa!
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc.

mina moich rodziców --- BEZCENNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz