czwartek, 10 marca 2011

kwiatki placki

tort
nie znoszę piec ciast
ale czego się nie zrobi dla siostry i to jeszcze jak ładnie prosi:)
no więc postanowiłam zrealizować jej marzenie i upiec tort czekoladowy
oraz udekorować go lukrem plastycznym, bo przecież na youtube to takie proste
tort wyszedł jako tako, oprócz tego że z mojej kuchni zrobił sajgon
natomiast lukier plastyczy wcale nie był plastyczny
a ulepienie z nigo różyczek było awykonalne
próbowałam setki razy....
w końcu w akcie desperacji ulepiłam placki
połaczyłam je na kształt kwiatków.....wyszły placko kwiatki
najgorsze jest to że jutro muszę zaprezentować swoje dzieło
bandzie florystek z moją mega utalentowaną platycznie siostrą na czele:)
będzie bosko
do kuchni nie zaglądam, może to się do jutra jakoś samo posprząta....

1 komentarz: